آقازاده قسمت بیست و پنجم؛ آقازاده در مسیر سقوط
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۸۵۹۳
فرارو- قسمت بیست و پنجم سریال آقازاده به تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، جمعه ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ وارد شبکهی نمایش خانگی شد.
برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت بیست و پنجم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید
در این قسمت بار دیگر ترس به اردوگاه خانوادهی بحری میآید. امیر بحری که در مقابلش حکم سه سال حبس است و پشتش را دیگر گرم به حاج حسن نمیبیند به نیما توصیه میکند که هم چیز را جمع کند و از کشور خارج شود.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
نیما اگرچه ته دلش فکر میکند هنوز میتواند در این بازی بماند و به دیگران نیز همین را نشان میدهد، اما آن چه در عمل به اثبات میرسد این است که بعد از سرنگون شدن پدرش، خودش نیز شانس زیادی برای مقاومت ندارد.
بیشتر بخوانید:
آقازاده قسمت بیست و چهارم؛ پایان راه دختر
آقازاده قسمت بیست و سوم؛ فصل تقابل هنرمند و قدرت
به همین دلیل از بهرامی و الکس میخواهد که کار هایش را جفت و جور کنند تا او هر چه زودتر کشور را ترک کند. او به دونفری اعتماد میکند که هر کدامشان به وضوح به دنبال منافع خودشان هستند و به زودی به او خیانت خواهند کرد.
تینا هم که عزادار و متاثر از مرگ خواهرش است به سیم آخر میزند. او با حامد صحبت میکند و اعلام آمادگی میکند که حاضر است اطلاعات زیادی را بر علیه نیما افشا کند و از طرفی دیگر هم در کنسرتش، که نیما هم در آن حضور دارد، افشا میکند که سارا فضلی خواهر او بوده است.
آقازاده هر چه بیشتر به قسمتهای پایانی اش نزدیک میشود بر خلاف انتظاری که برای سر راستتر شدن روایتش بود، مشوشتر و پریشان گوتر از پیش میشود. پیدا کردن و بیرون کشیدن خط سیر اصلی داستان دشوار نیست، اما این خط داستانی در میان انبوهی از تصاویر و دیالوگها و سکانسها و نگاههای بلاتکلیف افتاده است.
سریال آقازاده ایدههایی ریز و درشتی در سر دارد که گاه و بی گاه به سرش میزند و تصمیم میگیرد از آن فیلم برداری کند، اما نه بستر یک سریال سی قسمتی اجازهی پرداختن به آنها را میدهد و نه حتی خودش یادش میماند که در یکی از قسمتها چند ثانیهای به نگاههای دو شخصیت یا دیالوگهای نامفهوم دو تن دیگر گذشت که دیگر فراموش شده و پی گرفته نشده است.
منبع: فرارو
کلیدواژه: نقد سریال سریال آقازاده قسمت بیست
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
محمود گبرلو مجری تلویزیون، منتقد و کارشناس سینما درباره توقف پخش سریال «حشاشین» در پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی به خبرنگار مهر گفت: سریال «حشاشین» که چند قسمت آن از پلتفرمهای مختلف پخش میشد ناگهان از پخش آن جلوگیری به عمل آمد. حرکت سنجیده و اصولی که توسط ساترا انجام شد و ای کاش زودتر توسط خود پلتفرمهایی که در شبکه داخلی ایران فیلمهای متفاوت نشان میدهند، پیشبینی و جلوگیری میشد.
وی اضافه کرد: صیانت از منافع ملی و هویت ایرانی وظیفه همه اقشار جامعه با هر سلیقه و تفکر و ایدئولوی است. ساترا در بزنگاه، دقیق و استراتژیک عمل کرد و باید به آن دست مریزاد گفت.
گبرلو اظهار کرد: در شرایطی که شاهد پیشرفت گسترده تکنولوژی اینترنتی و ماهوارهای در تولید و پخش فیلم و سریال هستیم طبیعتاً نمیتوان از پخش فیلم و سریالهای خارجی، بهطور گسترده جلوگیری به عمل آورد و یا بر طبق نظریه مطرح شده اخیر که پخش هر فیلم و سریال باید از مجراهای قانونی باشد عمل کرد چون این امر، اصلاً امکانپذیر نیست. بهویژه در تجهیز لشکر انسانی، فکری، نظارتی و کنترلی و همچنین مواجه شدن با هزاران دردسر قانونی کپیرایت در جهان که در ایران رعایت نمیشود.
این مجری برنامههای سینمایی تلویزیون در ادامه به بیان راهحلهای پیشگیرانه از چنین اتفاقاتی پرداخت و عنوان کرد: در این مسیر بهترین راهحل، تجهیز متخصصان و صاحبان تفکر و اندیشه معتقد به آرمانها در درون پلتفرمهاست تا با هوشیاری و دانایی، متولیان پلتفرمهای این مسیر درست هدایت شوند و کارساز و مؤثر باشند. درایت و هوشمندی قبل از پخش یک سریال یا فیلم خارجی و انجام تحقیقات گسترده از کم و کیف آن، یک اقدام ضروری است تا چنین اشتباهی تکرار نشود.
وی در ادامه راجع به سطح کیفی این سریال بیان کرد: سریال «حشاشین» از تکنیک ضعیفی برخوردار بود اما احتمالاً چون احساس میشد در کشور مصر در حال تولید است و ظواهر سریال هم نشان از روایت درستی از تاریخ داشت اقدام به پخش آن کردند. یک نکته هم درباره این آثار مهم است که برخی کشورها که سبقه ساخت سریال و فیلم در تبلیغ اسلام و مسلمین را دارند شاید در مسیر روایتشان، لایههای زیرین آن اثر پر از غرضورزی و عناد بر ضد مسلمانان بهویژه جهان تشیع و حتی یک قوم و فرهنگ کشور مسلمان دیگری باشد که زمینه اختلاف و تفرقه است. در باطن اما تهیهکنندگان این سریالها در صدد ارائه تحلیل غلط از ایدئولوژی خودساخته خود هستند که مبنای اصولی و منطقی ندارد و کینهورزی نسبت به یک ملت دیگر را به تصویر کشیده است. به ویژه درباره شخصیت حسن صباح که روایتهای متغیر و اختلاف برانگیزی وجود دارد و فیلمهای تهیه شده نشان از این نگاه دارد لذا باید موشکافانه بررسی شود که متولیان صدور پخش این سریال و مهمتر از آن دوبله آن با چه نیت و انگیزهای این کار را انجام دادهاند.
این منتقد و کارشناس سینما اضافه کرد: درونمایه سریال «حشاشین» تخریب ماهیت اندیشه واقعی شیعیان، نسبت دادن عملیات وحشیانه ترور و کشتار داعش به تاریخ پر افتخار ایران است بهطوریکه گویی ایرانیان شیعه منشأ ترور و تخریب بودهاند؛ بنابراین سکوت در قبال این دروغ بافیها ظلم بزرگی به تاریخ غنی سرشار از محبت و انساندوستی ایرانیان است.
وی در پایان تاکید کرد: میپذیریم در شیوه حکمرانی ایران، اختلاف نظرها و تنشهایی وجود دارد اما دفاع از ملیت، آئین و فرهنگ ایرانیان خط قرمز است. برخی کشورهای مسلمان همسایه درصدد هستند تا در پیاده کردن اندیشههای به ظاهر اسلامی خود را برتر بدانند و به هر طریق شیطنتآمیز دنبال اثبات این ادعا هستند اما دلیل بر آن نیست که به اندیشههای بنیادین و درست شیعیان تعرض و حیثیت و آبروی ایرانی را ببرند و افکار عمومی را منحرف کنند.
کد خبر 6098207 عطیه موذن